PRODUCTIEHUIS

Het Productiehuis is een initiatief van Wikistad, een partner waar Stichting Metafoor intensief mee samenwerkt.

Het productiehuis is geen fysieke plek maar een metafoor voor de methodiek die wij hanteren: mensen kunnen zich stap voor stap en in hun eigen tempo ontwikkelen ongeacht hun uitgangspositie. De productiehuismethodiek nestelt zich op plekken waar mensen vaak komen, zoals een huis van de wijk of een buurtkamer.

Het Productiehuis is een leerwerkgemeenschap voor én door bewoners. Deze gemeenschap biedt mensen in kwetsbare financiële positie steun om in een beschutte omgeving regie te krijgen over hun financiële situatie, maatschappelijke participatie en eigen ontwikkeling.

Kort samengevat; een leef – werkgemeenschap bouwen, grote diversiteit en kennis delen door generaties heen.

© Stichting Metafoor 2024. All Rights Reserved.